joi, 10 februarie 2011

Gardienii online ai limbii române: „Politicienii n-au apăsări gramaticale”

Ia intrați de citiți, că despre noi e vorba! ;)
 

Nu știu dacă ați auzit sau nu de Dan Arsenie, jurnalistul care semnează reportajul din Evenimentul zilei.  
Eu pot să vă spun că m-a impresionat prin bunul simț cu care m-a contactat, prin felul în care s-a documentat pentru articol și prin corectitudinea cu care a redat interviul pe care mi l-a luat, fără să mute o virgulă. 
Nu ne-am cunoscut personal, nu am vorbit nici măcar la telefon. Ne-am scris pe e-mail și, în final, i-am mulțumit pentru tot ce am zis mai sus. 

Nu cred că exagerez dacă îi mulțumesc și aici pentru faptul că e un ziarist corect. Asta simt, asta fac :) Și Profele mai laudă câteodată, nu?

Cu bine, dragii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu